بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات

بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات

مقاله مدیریت، هدف این پژوهش بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هایپیام نور استان کرمانشاه می باشد. نتایج نشان داد که مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در وضعیت خوبی قرار دارد.

دسته بندی: جزوات» سایر موارد

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 9

حجم فایل: 1,808 کیلوبایت

چکیده:

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هایپیام نور استان کرمانشاه می باشد. نتایج نشان داد که مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در وضعیت خوبی قرار دارد. وضعیت کیفیت خدمات از دید دانشجویان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد. بین مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان رابطه معناداری وجود ندارد.

این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها (دی 1392) ارائه شده و حاوی 9 صفحه می باشد.

  • رفتار شهروندی سازمانی
  • رفتار شهروندی
  • رفتار سازمانی کارکنان
  • کیفیت خدمات
  • وظیفه شناسی
  • تحقیق رشته مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • نوع دوستی
  • رفتار شهروندی سازمانی کارکنان
  • دانلود مقاله
  • مقاله مدیریت
  • دانلود تحقیق

کلیک جهت دانلود